Porovnání vybraných výrobců mobilních telefonů – Bc. Alena Krýchová
Bc. Alena Krýchová
Master's thesis
Porovnání vybraných výrobců mobilních telefonů
Comparison of Selected Producers of Mobile Phones
Abstract:
Tato diplomová práce analyzuje světový trh výrobců mobilních telefonů z hlediska vývoje operačních systémů i subjektů vyrábějících především smartphony. Detailněji analyzuje vybrané globální firmy, kterými jsou značky – Huawei, HTC a Nokia. Tyto vybrané výrobce pak navzájem porovnává je a vyhodnocuje z marketingového a finančního hlediska.Abstract:
This diploma thesis analyzes the world market for mobile phone producers in terms of the development of operating systems and operators producing mainly smartphones. Detail analyzes selected global companies, which are brand - Huawei, HTC and Nokia. These selected each manufacturer then compares them and evaluates the marketing and financial aspects.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2016
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/z25m3/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: doc. Ing. Jaroslava Holečková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Nízkonákladový marketing - nové možnosti umístění reklamy s minimálními náklady
Michal Pavlík -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Product placement a jeho uplatnění ve vybraném českém filmu
Adéla Stoklasová -
Product placement v českém filmu
Kristýna Klemová -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh -
Product placement v českém prostředí
Filip Řepa