Analýza marketingové komunikace pro umělecké výstavy – Rudolf Baron
Rudolf Baron
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace pro umělecké výstavy
Marketing Communication Analysis for Art Exhibitions
Anotace:
Název této diplomové práce je Analýza marketingové komunikace pro umělecké výstavy. Práce obsahuje teoretická východiska daného tématu, charakteristiku výstavy Zlato císařů a králů, metodiku sběru dat, analýzu marketingové komunikace výstavy a následně návrhy a doporučení. Cílem této práce je zhodnocení použitých komunikačních nástrojů. Marketingový výzkum je prováděn na základě dotazníkového šetření …víceAbstract:
The title of this diploma thesis is Marketing Communication Analysis for Art Exhibitions. The thesis examines the theoretical background of the topic, the characteristics of the art exhibition Zlato císařů a králů, the methodology of data collection, analysis of marketing communication of the exhibition and later improvement suggestions. The goal of this thesis is to evaluate the marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117874
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: Jana Ostrožná
- Oponent: Ondřej Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev