Jan ENDRŠT

Bakalářská práce

Marketingová strategie spolku TJ Sokol Duchcov

The marketing strategy of TJ Sokol Duchcov
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybraného spolku, který poskytuje zejména sportovní služby. Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou strategií a navrhnout možné změny v dané strategii, které by vedly ke zvýšení návštěvnosti a povědomí o daném spolku. První část práce popisuje historii celé organizace Sokol a problematiku marketingové strategie a financování …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of a selected association, which provides mainly sports services. The aim of the bachelor thesis is to analyze the current marketing strategy and to propose possible changes, which would increase the attendance and awareness of the association. The first par describes the history of the Sokol Organization and the issues of marketing strategy and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ENDRŠT, Jan. Marketingová strategie spolku TJ Sokol Duchcov. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce