Bc. Lucie Mihulová

Diplomová práce

Marketing obcí a regionů

Marketing of Villages and Regions
Anotace:
Diplomová práce „Marketing obcí a regionů“ se zabývá hodnocením marketingových nástrojů využívaných městem Český Krumlov. V části teoretické se práce věnuje marketingu obcí, vysvětluje jeho vývoj a specifika, jež ho odlišují od „klasického“ marketingu. Současně se práce v teoretické části věnuje marketingu v cestovním ruchu. Součástí marketingu v cestovním ruchu je marketing destinace, jímž se práce …více
Abstract:
The thesis "Marketing of Villages and Regions" deals with evaluation of marketing tools used by the city Český Krumlov. In the theoretical part, the thesis deals with marketing of villages, detailing its development and the specifics that distinguish it from "classical" marketing. In addition, the theoretical part deals with the marketing of tourism. One part of the marketing of tourism is the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Jančík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní