Bc. Lucie Mihulová
Diplomová práce
Marketing obcí a regionů
Marketing of Villages and Regions
Anotace:
Diplomová práce „Marketing obcí a regionů“ se zabývá hodnocením marketingových nástrojů využívaných městem Český Krumlov. V části teoretické se práce věnuje marketingu obcí, vysvětluje jeho vývoj a specifika, jež ho odlišují od „klasického“ marketingu. Současně se práce v teoretické části věnuje marketingu v cestovním ruchu. Součástí marketingu v cestovním ruchu je marketing destinace, jímž se práce …víceAbstract:
The thesis "Marketing of Villages and Regions" deals with evaluation of marketing tools used by the city Český Krumlov. In the theoretical part, the thesis deals with marketing of villages, detailing its development and the specifics that distinguish it from "classical" marketing. In addition, the theoretical part deals with the marketing of tourism. One part of the marketing of tourism is the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hynbw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Jančík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev