Monika RENDLOVÁ

Master's thesis

I já mohu počítat, aneb hry v matematice na ZŠ speciální. Ever I can count, or else games in mathematics at special primary school.

Ever I can count, or else games in mathematics at special primary school.
Abstract:
Práce se zabývá vzděláváním mentálně postižených osob. V teoretické části je vymezen Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání základní škola speciální, pojednání o mentální retardaci, jako vrozeném defektu rozumových schopností,nástin konstruktivistického a transmisivního pojetí vyučování. Hra a projektové vyučování jsou uvedeny jako jedna z možné metody ve vyučování. Pro praktickou části byl vytvořen …more
Abstract:
The theoretical part specifies the Framework Educational Programme for primary education of children with special needs.The following chapter reports on mental retardation as a congenital defect of intellectual ability, It also mentions the classification of mental retardation according to its seriousness and the possibilities of education of mentally disabled individuals. Within the practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PaedDr. Jaroslav Perný, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

RENDLOVÁ, Monika. I já mohu počítat, aneb hry v matematice na ZŠ speciální. Ever I can count, or else games in mathematics at special primary school.. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta