Kateřina Vencbauerová

Diplomová práce

Marketingová komunikace Evropské unie směrem k mladé generaci

Marketing communication of the European Union towards the young generation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem komunikace evropských otázek směrem k mladým lidem. Vzhledem k situaci v české společnosti, která komunikaci ze strany Evropské unie vnímá buď negativně, nebo vůbec nevnímá, je cílem práce zjistit, zda tyto názory sdílí i mladí lidé ve věku mezi 15 a 19 lety. Teoretická část práce vymezuje pojem "marketingová komunikace" a popisuje její hlavní nástroje. Dále se zabývá …více
Abstract:
The master thesis deals with the topic of communication of European issues towards young people. Due to the situation in the Czech society, which perceives the communication from the European Union either negatively or not at all, the aim of the work is to find out whether these opinions are shared by young people aged between 15 and 19 years. The theoretical part of the thesis defines the term "marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2018
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jarolím Antal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72871