Bc. Grocholová Grocholová

Bachelor's thesis

Řízení a vedení lidí Call centra Alza.cz Třinec

Management and leadership in the Call centre Alza.cz Třinec
Abstract:
V bakalářské práci navrhuji doporučení pro řízení a vedení lidí na základě analýzy současného stavu společnosti Alza.cz pobočky Call centra v Třinci. K hodnocení stavu je použita metoda řízených rozhovorů a pozorování. Úvodní část vysvětluje základních pojmy řízení lidských zdrojů a vedení lidí s důrazem na specifika call center. Následující část, charakterizuje vybranou společnost a na základě získaných …more
Abstract:
In my bachelor's thesis, I propose recommendations for the management and leadership based on an analysis of the current state of Alza.cz, the Call Center in Třinec. The method of controlled interviews and personal observation is used to evaluate the conditions. The introductory part explains the basic concepts of human resource management and leadership with emphasis on the specifics of call centers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné