Návrh komunikační strategie pro vybraný autobazar v ČR – Bc. Josef Steinz
Bc. Josef Steinz
Bachelor's thesis
Návrh komunikační strategie pro vybraný autobazar v ČR
Proposal of communication strategy for selected used car sale in Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce obsahuje teoretickou část, která se zabývá definicemi a seznámením s veškerou potřebnou teorií ohledně marketingové komunikace, marketingového mixu, komunikačního mixu, marketingového prostředí, marketingové a komunikační strategie. Dále následuje metodika, kde je vysvětlen cíl a použití veškerých metod z teoretické části. Poté praktická část, ta obsahuje představení autobazaru …moreAbstract:
This bachelor thesis contains a theoretical part, which deals with definitions and acquaintance with all the necessary theory regarding marketing communication, marketing mix, communication mix, marketing environment, marketing and communication strategy. Then follows the methodology, which explains the goal and use of all methods from the theoretical part. Then the practical part, which contains an …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/kun5h/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STEINZ, Josef. \textit{Návrh komunikační strategie pro vybraný autobazar v ČR}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/pki2kg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev