Marketingová komunikace ve společnosti Sonnentor s.r.o. – Blažena Stávková
Blažena Stávková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ve společnosti Sonnentor s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Marketingová komunikace ve společnosti Sonnentor s.r.o.“, která se zabývá nákupem, zpracováním a prodejem bio-produktů, zejména bio-čajů a bio-koření, je zaměřena na oblast marketingové komunikace.Celá práce byla rozdělena na dva úseky, první z nich je část teoretická a druhou je část praktická. Teoretická část se zaměřuje na marketing obecně, kde je tento pojem rozváděn dále …víceAbstract:
The bachelor thesis 'Marketing communication in the company Sonnentor Ltd' deals with purchase, processing and sale of organic products, especially organic teas and organic spices, with a special focus on marketing communication.The whole thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the term marketing, first in general and then in more detail. As I deal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/pnzrf7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses pnzrf7 pnzrf7/4
29. 4. 2014