Markéta Sonntagová
Bachelor's thesis
Analýza brandu spolku Pionýr
Analysis of the Brand of the Pionyr organization
Abstract:
Bakalářská práce rozebírá a porovnána marketingové aktivity a rovněž brand vybraných spolků zřízených k poskytovaní volnočasových aktivit. Vybranými spolky jsou Pionýr z. s. a Junák – český skaut z. s., které působili na českém trhu v politicky různorodých období a působí i v současnosti. Součástí navržených opatření ke zvýšení konkurenceschopnosti jsou kromě vlastních námětů autorky práce i výsledky …moreAbstract:
The bachelor's thesis discusses and compares marketing activities as well as brand selected associations set up to provide leisure activities. The selected associations are Pionýr z. s. and Junák – český skaut z. s., which were active on the Czech market in politically diverse periods and are operating in the present day. The proposed measures to increase competitiveness include the results of realized …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/jzqt6/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev