Kateřina Šilhavá
Master's thesis
Marketingová komunikace ICT integrátora
Marketing Communication of ICT Integrator.
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě analýzy komunikačních aktivit vybrané ICT organizace navrhnout doporučení pro další období. Dalším cílem je zhodnocení ICT trhu od 90. let na základě expertních rozhovorů a identifikovat jeho budoucí vývoj. Diplomová práce se zabývá charakteristikou specifik řízení marketingové komunikace na trzích B2B. Zpočátku se věnuje B2B trhu jako takovému a porovnává jej s …moreAbstract:
The aim of this thesis is to recommend communication practices drawn from the analysis of the ICT organization and its marketing communication activities. The subsequent objective is to examine ICT market since 90's and to identify its future growth. The thesis studies the specifics of marketing communication whiten the B2B field. The first part appraises B2B market as such which is then compared with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 3. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70558
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2017
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Tomáš Zloch
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70558
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev