Efektivnost marketingové strategie společnosti Allianz Pojišťovna, a.s. – Vladimir Mkrtčjan
Vladimir Mkrtčjan
Diplomová práce
Efektivnost marketingové strategie společnosti Allianz Pojišťovna, a.s.
Effectiveness of the marketing strategy of the Allianz Pojišťovna, a.s. company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií vybrané společnosti Allianz pojišťovna, a.s., působící na českém trhu již víc jak 32 let a společnost Allianz SE, pod níž Allianz pojišťovna, a.s. spadá, již na světovém trhu působí více než 134 let. Cílem dané diplomové práce je návrh marketingové a komunikační strategie vybrané společnosti. Dílčím cílem je provedení analýzy současného …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy of the selected company Allianz Pojistovna, a.s., which has been operating on the Czech market for more than 32 years and Allianz SE, under which Allianz Pojistovna, a.s. falls, has been operating on the world market for more than 134 years. The aim of this thesis is to propose a marketing and communication strategy for the selected company. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Oponent: Marta Nováková, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MKRTČJAN, Vladimir. \textit{Efektivnost marketingové strategie společnosti Allianz Pojišťovna, a.s.}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/pwsao7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication strategy for Taransit application in India
Jakub Ivanov -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses pwsao7 pwsao7/2
2. 4. 2025