Ing. Dominika Kalašová
Bachelor's thesis
Nástroje interní komunikace
Internal Communication Tools
Abstract:
Předpokladem úspěchu jakékoliv firmy v dnešním hyperkonkurenčním prostředí je především její vnitřní stabilita, respektive efektivně nastavená interní komunikace uvnitř podniku. Cílem mé bakalářské práce je na základě analýzy a zhodnocení nástrojů interní komunikace uvnitř firmy Dalkia ČR, a.s. vyhodnotit současnou situaci a navrhnout zlepšení k jejich optimálnímu využívání. Teoreticko - metodologická …moreAbstract:
A presumption of success of any company in today´s hypercompetitive environment is especially its internal stability or effectively adjusted internal communication inside a firm. The objective of my bachelor thesis is on the basis of analysis and evaluation of internal communication tools inside the company Dalkia ČR, a.s. to evaluate the current situation and to propose improvements for their optimal …moreKeywords
Komunikace interní komunikace public relations komunikační mix komunikační kanály informace společnost firemní identita a kultura zaměstnanci motivace vedení. Communication internal communication communication mix communication channels information company corporate identity and culture employees motivation management.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/she98/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Luděk Vajner
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
Anzhelika Khaustova -
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
Chaohang Wu -
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová -
Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o.
Kateřina Pavuková -
Firemní identita, image, kultura
Klára Sovová -
Firemní identita
Tereza Bartáková -
Firemní identita, image, kultura
Nikola Venzhöferová