Lukáš Palkovič

Bakalářská práce

Nové trendy v on-line marketingu

Nové trendy v on-line marketingu
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá novými trendy v oblasti internetového marketingu, konkrétně virálním marketingem. V teoretické části je charakterizován proces virální kampaně, jeho jednotlivé složky a aspekty v on-line prostředí. V samostatné kapitole jsou rozebrány sociální sítě, jejich role ve virálním marketingu a proces tvorby virálního videa. Praktická část obsahuje analýzu konkrétních virální kampaní …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with new trend of internet marketing, it focuses especially on viral marketing. The theoretical part charasterizes the process of viral campaigns, furthermore deals with the components and aspects of on-line environment. Another separated chapter presents social networks, their place in viral marketing and at last but not least the viral video making process. The practical …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá novými trendmi v oblasti internetového marketingu, konkrétne virálnym marketingom. V teoretickej časti je charakterizovaný proces virálnej kampane, jeho jednotlivé zložky a aspekty v on-line prostredí. V samostatnej kapitole sú rozobrané sociálne siete, ich rola vo virálnom marketingu a proces tvorby virálneho videa. Praktická časť obsahuje analýzy konkrétnych virálnych …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 2. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2011
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Veronika Rojkovičová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28167

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management