Jan Skála
Bachelor's thesis
Product placement seriálu "Dva a půl chlapa"
Product placement in serial "Two and a Half Men"
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je rozebrat efektivnost product placementu na příkladu komediálním seriálu Dva a půl chlapa. Teoretická část má 4 kapitoly a praktická část má 2 kapitoly. První kapitola popisuje marketingové komunikace, druhá dělí komerční komunikace, třetí definuje product placement, člení ho a popisuje jeho historii spolu s legislativním vymezením v České Republice. Poslední podkapitola …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the effectiveness of product placement in the comedy series Two and a Half Men. The theoretical part has 4 chapters and the practical part has two chapters. The first chapter describes marketing communication, the second one divides commercial communication, the third one defines product placement, divides it and describes its history together with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76468
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Bára Wágnerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76468
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev