Mgr. Michal Přáda

Master's thesis

Pražské jaro a jeho propagace

Prague spring promotion
Abstract:
Práce podrobným způsobem mapuje marketingovou komunikaci hudebního festivalu Pražské jaro. Zabývá se jednotlivými způsoby marketingové komunikace. Využití informačních technologií a sociálních sítí je na dostatečné úrovni, stále však festival navštěvuje z celkového počtu návštěvníků pouze 5% mladých lidí (15 – 19 let). Obsazenost festivalu se dlouhodobě drží na 80%, což je velmi dobré, ale stále se …more
Abstract:
In this work the promotion of the Prague Spring musical festival is described in detail. It deals with different ways of communication in marketing. Although information technologies and social networks are applied sufficiently, the festival is still visited by only 5% out of all visitors who are between 15 – 19 of age. Occupancy of the festival is 80% in the long term but the organisers have been …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2011
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní