Mgr. Michal Přáda
Master's thesis
Pražské jaro a jeho propagace
Prague spring promotion
Abstract:
Práce podrobným způsobem mapuje marketingovou komunikaci hudebního festivalu Pražské jaro. Zabývá se jednotlivými způsoby marketingové komunikace. Využití informačních technologií a sociálních sítí je na dostatečné úrovni, stále však festival navštěvuje z celkového počtu návštěvníků pouze 5% mladých lidí (15 – 19 let). Obsazenost festivalu se dlouhodobě drží na 80%, což je velmi dobré, ale stále se …moreAbstract:
In this work the promotion of the Prague Spring musical festival is described in detail. It deals with different ways of communication in marketing. Although information technologies and social networks are applied sufficiently, the festival is still visited by only 5% out of all visitors who are between 15 – 19 of age. Occupancy of the festival is 80% in the long term but the organisers have been …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xa7oj/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2011
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev