Využití symbolů v prezentaci značek a organizací v dnešní společnosti – Karolína Barchánková
Karolína Barchánková
Bakalářská práce
Využití symbolů v prezentaci značek a organizací v dnešní společnosti
Utilization of symbols in brand and organization presentation nowadays
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda a jakým způsobem jsou využívány a jak působí na diváky symboly ve vybraných reklamách prezentujících produkty daných obchodních značek či organizací. V teoretické části bylo využito studia dokumentů pro pochopení dané problematiky. V této části jsou tedy definovány a blíže specifikovány pojmy, které s ní souvisí, což je komunikace, jednotlivé komunikační …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to observe how symbols are used and how the symbols in given advertisements affect the viewers. In this part terms related to this topic such as communication, individual communication elements, definition and meaning of symbols and advertising are defined and further specified. For the empirical research the secondary and comparative data analysis were used as well …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kocmánková Menšíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARCHÁNKOVÁ, Karolína. \textit{Využití symbolů v prezentaci značek a organizací v dnešní společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/qv51cq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva