Tereza Mistolerová

Bachelor's thesis

Využití trendů marketingové komunikace k zvýšení percepce značky Apple v ČR

The use of marketing communication trends to increase the perception of the Apple brand in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci. Teoretická část zpracovává poznatky problematiky z dostupné, převážně zahraniční, literatury – marketingové strategie, komunikační nástroje, moderními trendy v marketingové komunikaci a v neposlední řadě obchodní značku. Výzkumné šetření porovnává marketingovou komunikaci značky Apple ve Velké Británii a České republice s důrazem na vliv percepci …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on marketing communication. The theoretical part processes knowledge of the issue from the available, primarily foreign, literature – marketing strategies, communication tools, modern trends in marketing communication and, last but not least, the brand. The practical part compares the marketing communication of the Apple brand in Great Britain and the Czech Republic with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Adam Polášek
  • Reader: František Zjevík, DiS.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON