Využití trendů marketingové komunikace k zvýšení percepce značky Apple v ČR – Tereza Mistolerová
Tereza Mistolerová
Bachelor's thesis
Využití trendů marketingové komunikace k zvýšení percepce značky Apple v ČR
The use of marketing communication trends to increase the perception of the Apple brand in the Czech Republic
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci. Teoretická část zpracovává poznatky problematiky z dostupné, převážně zahraniční, literatury – marketingové strategie, komunikační nástroje, moderními trendy v marketingové komunikaci a v neposlední řadě obchodní značku. Výzkumné šetření porovnává marketingovou komunikaci značky Apple ve Velké Británii a České republice s důrazem na vliv percepci …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on marketing communication. The theoretical part processes knowledge of the issue from the available, primarily foreign, literature – marketing strategies, communication tools, modern trends in marketing communication and, last but not least, the brand. The practical part compares the marketing communication of the Apple brand in Great Britain and the Czech Republic with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Adam Polášek
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev