Experiential learning in Teaching English – Mgr. Markéta Plocková
Mgr. Markéta Plocková
Bakalářská práce
Experiential learning in Teaching English
Experiential learning in Teaching English
Anotace:
Tato práce se zabývá intenzivními zážitkovými kurzy a jejich spojením s výukou cizích jazyků. Zaměřuje se na intenzivní jazykový kurz Wonderland October 2009 organizovaný ve Fryštáku Katedrou anglického jazyka a literatury Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Teoretická část uvádí základní teoretická východiska zážitkových kurzů včetně komunikativního přístupu, zážitkové pedagogiky, zážitkových …víceAbstract:
This thesis deals with intensive experiential courses in connection to foreign language teaching. It is focused on the Wonderland October 2009 experiential course organised in Fryšták by the Department of English Language and Literature at the Masaryk University Faculty of Education. The theoretical part presents the basic theoretical underpinnings of an experiential language course, including the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aszel/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Naděžda Vojtková
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Teorie rozmanitých inteligencí a její konsekvence pro pedagogickou praxi
Lydie ŽŮRKOVÁ -
Emoční inteligence jako schopnost ve vztahu k obecné inteligenci
Michaela ČERNÁ -
Rozvoj rozmanitých inteligencí dětí předškolního věku prostřednictvím příběhů s dětským hrdinou
Petra Poláková -
Use of Multiple Intelligences Theory in ELT at Lower Secondary School
Michaela MACHÁČKOVÁ -
Teaching English to Children on the Basis of Multiple Intelligences Theory
Vendula Přikrylová Krpcová -
Multiple intelligences theory as a useful framework for planning and executing study trips for learners of languages
Ondřej Špaček -
Intensive Language Courses – Development of the Four Primary Language Skills through Multiple Intelligences Theory
Tomáš Andrášik -
The Use of Multiple Intelligences at the End of Primary Education.
Dana Charvátová