Zvýšení prodeje vybraného internetového obchodu pomocí zbožových srovnávačů – Kateřina Vítková
Kateřina Vítková
Bakalářská práce
Zvýšení prodeje vybraného internetového obchodu pomocí zbožových srovnávačů
Increasing the sales of a selected online store using product comparators
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zbožovými srovnávači a praktickými činnostmi, kterými lze dosáhnout vyššího prodeje. V teoretické části se nachází souhrn znalostí marketingové komunikace, internetového obchodu, zbožových srovnávačů Heureky a Zboží.cz, aplikace Mergado a SEO prvky. V praktické části jsou popsány činnosti, kterými lze dosáhnout vyššího prodeje a snížení PNO. Popisy doprovází ukázky aplikování …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with product comparators and practical activities that can achieve higher sales. The theoretical part contains a summary of knowledge of marketing communication, e-commerce, product comparators Heureka and Zboží.cz, Mergado application and SEO elements. The practical part describes the activities that can achieve higher sales and reduce PNO. The descriptions are accompanied …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83134
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: Vilém Sklenák
- Oponent: Viet Bach Nguyen
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83134
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační média a služby
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev