Kateřina Vítková

Bakalářská práce

Zvýšení prodeje vybraného internetového obchodu pomocí zbožových srovnávačů

Increasing the sales of a selected online store using product comparators
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zbožovými srovnávači a praktickými činnostmi, kterými lze dosáhnout vyššího prodeje. V teoretické části se nachází souhrn znalostí marketingové komunikace, internetového obchodu, zbožových srovnávačů Heureky a Zboží.cz, aplikace Mergado a SEO prvky. V praktické části jsou popsány činnosti, kterými lze dosáhnout vyššího prodeje a snížení PNO. Popisy doprovází ukázky aplikování …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with product comparators and practical activities that can achieve higher sales. The theoretical part contains a summary of knowledge of marketing communication, e-commerce, product comparators Heureka and Zboží.cz, Mergado application and SEO elements. The practical part describes the activities that can achieve higher sales and reduce PNO. The descriptions are accompanied …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
  • Vedoucí: Vilém Sklenák
  • Oponent: Viet Bach Nguyen

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83134