Výuka základů programování pomocí robota Ozobot – Bc. Matěj NÁHLÝ
Bc. Matěj NÁHLÝ
Master's thesis
Výuka základů programování pomocí robota Ozobot
Teaching the basics of programming using robot Ozobot
Anotácia:
Práce má za cíl zjistit, zda robot Ozobot, potencionálně vhodný pro výuku algoritmizace a programování, obstojí v každodenním použití při výuce. Dále se zabývá metodikou výuky programování za pomocí robota Ozobot. Práce také obsahuje srovnání jiných robotů vhodných pro výuku programování a především sbírku příkladu vhodnou pro výuku programování.Abstract:
The work deals with the methodology of teaching programming using robot Ozobot. The work also includes a comparison of other robots suitable for teaching programming and especially a collection of examples useful for teaching programming.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Rostislav Fojtík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NÁHLÝ, Matěj. Výuka základů programování pomocí robota Ozobot. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Information Science / Information Systems
Práce na příbuzné téma
-
Návrh vhodného způsobu výuky algoritmizace
Jiří Pomikáček -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Výuka tématu "Tropické oblasti" v geografické gymnaziální výuce
Karolína Derahová