Marketingová strategie Gymnázia olympijských nadějí České Budějovice – Kateřina Lundáková
Kateřina Lundáková
Diplomová práce
Marketingová strategie Gymnázia olympijských nadějí České Budějovice
Marketing Strategy of the Secondary School Ceske Budejovice
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce je marketingová komunikace českobudějovického Gymnázia olympijských nadějí. První část práce je věnována teorii, která je zaměřena převážně na komunikační mix školy, image školy a marketingovou strategii. Dále práce představuje dosavadní marketingové aktivity gymnázia, popisuje provedenou SWOT analýzu a zachycuje realizaci dotazníkového průzkumu a jeho následné vyhodnocení …víceAbstract:
The main topic of this thesis is marketing communications of Gymnasium Olympic hopes in České Budějovice. The first part deals with the theory, which is focused on school communication mix, the school's image and marketing strategy. Then this thesis present actual marketing activities of school, describes the SWOT analysis and shows realisation of questionnaire survey and its post evaluation. Heart …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30823
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedoucí: Pavel Král
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30823
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev