Kateřina Lundáková

Diplomová práce

Marketingová strategie Gymnázia olympijských nadějí České Budějovice

Marketing Strategy of the Secondary School Ceske Budejovice
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce je marketingová komunikace českobudějovického Gymnázia olympijských nadějí. První část práce je věnována teorii, která je zaměřena převážně na komunikační mix školy, image školy a marketingovou strategii. Dále práce představuje dosavadní marketingové aktivity gymnázia, popisuje provedenou SWOT analýzu a zachycuje realizaci dotazníkového průzkumu a jeho následné vyhodnocení …více
Abstract:
The main topic of this thesis is marketing communications of Gymnasium Olympic hopes in České Budějovice. The first part deals with the theory, which is focused on school communication mix, the school's image and marketing strategy. Then this thesis present actual marketing activities of school, describes the SWOT analysis and shows realisation of questionnaire survey and its post evaluation. Heart …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
  • Vedoucí: Pavel Král
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30823