Bc. Eva Stavjaníková

Bachelor's thesis

Teaching English as a Second Language to Young Learners with Dyslexia

Teaching English as a Second Language to Young Learners with Dyslexia
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá dyslexií při výuce angličtiny jako druhého jazyka. Teoretická část práce vymezuje specifické poruchy učení, jejich projevy a dopady, které mohou mít na zapojení žáků, jejich sebehodnocení a školní výsledky. Dále práce popisuje a porovnává různé metody a přístupy používané v rámci výuky Anglického jazyka, které pomáhají rozvíjet jazykové dovednosti u žáků s dyslexií. …viac
Abstract:
This thesis deals with dyslexia on learning English as a second language (ESL). The theoretical part of this thesis defines specific learning difficulties, their manifestation, and the effects they can have on the engagement of learners, their self-esteem and school achievements. Furthermore, the thesis describes and compares various methods and approaches used in ESL to help develop language skills …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
  • Vedúci: Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D.
  • Oponent: M.A. Ailsa Marion Randall

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta