Návrh marketingové komunikace hard rockové hudební skupiny – Martin Zeman
Martin Zeman
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace hard rockové hudební skupiny
The Design of Marketing Communication for Hard Rock Music Band
Anotace:
Práce se zabývá problémem marketingové komunikace hard rockové hudební skupiny. Po teoretickém uvedení do problematiky autor analyzuje současnou situaci a na reprezentativním vzorku lidí z Moravskoslezského kraje zkoumá míru oblíbenosti hard rockového žánru, míru využití nástrojů marketingové komunikace, jevy k ní vedoucí a povědomí o hard rockové skupině. Výsledky výzkumu ukazují, že hard rockový …víceAbstract:
work is concerned with the problem of marketing communication hard rock music band. After a theoretical introduction to the topic author analyzes the current situation and examines the degree of popularity of hard rock genre, the degree of use of marketing communication tools, events leading to it and awareness of hard rock band on a representative sample of people from the Moravian-Silesian Region …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91323
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Jana Ostrožná
- Oponent: Lucie Sobková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev