Bc. Stanislav Krátký

Master's thesis

Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B

Marketing plan distribution of the product on the market B2B
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá průnikem produktu na trh business to business. Teoretická část práce vymezuje trh s nealkoholickými produkty, marketingový mix, postavení produktu na trhu a marketingovém prostředí firmy Fruitisimo group s. r. o. Je provedena analýza současného postavení firmy na trhu business to customer. Na základě těchto výsledku je navrhnuta nová distribuční strategie na trh business to …viac
Abstract:
Topic of the diploma is focused on distribution product to business to business market. The theoretical part defines nonalcoholic market, marketing mix, position the product on the business to customer market and marketing environment of Fruitisimo group s. r. o. company. On the basis of these results is proposed the new one distribution strategy on business to business market.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2017
  • Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication