Návrh marketingových aktivit pro podporu a navýšení prodeje – Bc. Kristina Mikulová
Bc. Kristina Mikulová
Master's thesis
Návrh marketingových aktivit pro podporu a navýšení prodeje
Proposal of marketing activities to promote and increase sales
Abstract:
Diplomová práce sleduje vliv podpory prodeje na prodej vybrané produktové řady masných výrobků v pultovém prodeji. V práci je použit kvantitativní výzkum formou online dotazníku, ve kterém je zkoumáno, jaké faktory ovlivňují rozhodování spotřebitele během nakupování v pultovém prodeji. Na základě vyhodnocení výzkumu je vytvořen unikátní nástroj podpory prodeje, který je poté implementován na prodejny …moreAbstract:
This thesis monitors the impact of sales promotion on sales volume of selected product lines of meat products in counter sales. In the thesis is used a quantitative research in the form of an online questionnaire, in which is examined which factors influence consumer’s shopping behavior in counter sales. Based on its evaluation is created the unique sales promotion tool that is after that implemented …moreKeywords
In-store komunikace kvalitativní výzkum kvantitativní výzkum marketingová komunikace marketingový výzkum masné výrobky místo prodeje online dotazník podpora prodeje pozorování průzkum trhu pultový prodej reklamní nosič spotřebitel výrobce zpracování dat advertising medium consumer counter sales data processing in-store communication marketing communication marketing research meat products observation online questionnaire point of sales producer qualitative research quantitative research sales promotion
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/augt4/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev