Marketingová komunikace maloobchodní firmy – Magdalena Halouzková
Magdalena Halouzková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace maloobchodní firmy
Marketing communication in retail store
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky. V tomto případě se jedná o prodejnu společnosti Lidl Česká republika v.o.s., která se nachází v Kuřimi. V práci je obsažena literární rešerše zaměřena na zkoumanou problematiku marketingové komunikace a maloobchodní formáty. Analytická část práce je zaměřená na vybranou prodejnu, na analýzu tržního pro-středí, komunikačních …moreAbstract:
The topic of this thesis is marketing communication of selected retail unit. In this case, it is a Lidl Czech Republic store in Kuřim. The thesis contains a literature review focused on the researched issues of marketing communication and retail formats. The analytical part of the thesis is focused on the selected retail store, on the analysis of the market environment, the communication tools of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev