Marketingová komunikace maloobchodní firmy – Magdalena Halouzková
Magdalena Halouzková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace maloobchodní firmy
Marketing communication in retail store
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky. V tomto případě se jedná o prodejnu společnosti Lidl Česká republika v.o.s., která se nachází v Kuřimi. V práci je obsažena literární rešerše zaměřena na zkoumanou problematiku marketingové komunikace a maloobchodní formáty. Analytická část práce je zaměřená na vybranou prodejnu, na analýzu tržního pro-středí, komunikačních …viacAbstract:
The topic of this thesis is marketing communication of selected retail unit. In this case, it is a Lidl Czech Republic store in Kuřim. The thesis contains a literature review focused on the researched issues of marketing communication and retail formats. The analytical part of the thesis is focused on the selected retail store, on the analysis of the market environment, the communication tools of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev