Využití digitálních technologií na středních školách – Bc. Michal Hladný
Bc. Michal Hladný
Master's thesis
Využití digitálních technologií na středních školách
Use of Digital Technologies at Secondary Schools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití digitálních technologií na středních školách. Teoretická část se zaměřuje na popis digitálních technologií, stručnou historii, možnosti jejich využití v běžném životě i ve vzdělávání, dále vysvětluje pojem digitální gramotnost a její význam ve společnosti a poukazuje na rozdíly mezi středními školami ve využití digitálních technologií. Praktická část …moreAbstract:
This Diploma thesis is focused on utilization of digital technologies at secondary schools. The theoretical section is focused on the description of digital technologies, brief history, possibilities of their use in daily life as well as in education, then it is focused on explanation the term digital literacy and its significance in society and it refers to the differences between secondary schools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hladný, Michal. Využití digitálních technologií na středních školách. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Adaptace seniorů na nové informační technologie skrze mezigenerační komunikaci
Markéta ROHÁČOVÁ -
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Michaela Bartošíková -
IKT ve vzdělání na Střední škole automobilní a informatiky, její využití ve výuce v předmětu Motorová vozidla a Elektrotechnická zařízení
Martin Kuchta -
Využití aplikací rozšířené reality ve výuce přírodních věd
Erika Mirová -
Využití audiovizuálních pomůcek ve výuce v oboru vzdělání modelářství a návrhářství oděvů a předmětu technologie výroby oděvů
Vlasta Kubincová -
Proměny color gradingu po nástupu digitální technologie
Benedikt Kyselka -
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková