Genderové kontroverze v reklamě: Genderové stereotypy a jejich vnímání spotřebitelem středoevropského trhu – Filip Paděra
Filip Paděra
Bachelor's thesis
Genderové kontroverze v reklamě: Genderové stereotypy a jejich vnímání spotřebitelem středoevropského trhu
Gender controversies in advertising: Gender stereotypes and their perception by Central European consumers
Abstract:
Práce se věnuje problematice využití genderových stereotypů v reklamách a jejich vnímání spotřebitelem středoevropského trhu. Jejím cílem je pak především skrze vlastní výzkum provedený v rámci třech vybraných zemí, a to České republiky, Slovenska a Německa, které středoevropský trh částečně reprezentují, zjistit, jak obyvatelé vybraných zemí vnímají využití genderových stereotypů v reklamách a identifikovat …moreAbstract:
This thesis focuses on the use of gender stereotypes in advertisements and their perception by consumers of the Central European market. Its aim is to find out how the inhabitants of the selected countries perceive the use of gender stereotypes in advertisements and to identify the differences between these countries and selected social groups through the research conducted in three selected countries …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89316
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2023
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Jindřich Henzl
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PADĚRA, Filip. \textit{Genderové kontroverze v reklamě: Genderové stereotypy a jejich vnímání spotřebitelem středoevropského trhu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/s9nzzc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89316
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev