Nákupní chování ve vybraném segmentu - rybářské potřeby – Marek Barták
Marek Barták
Diplomová práce
Nákupní chování ve vybraném segmentu - rybářské potřeby
Purchasing behaviour in a selected segment - fishing tackle
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu nákupního chování českých rybářů v segmentu rybářských potřeb. Cílem je odhalit klíčové faktory ovlivňující jejich rozhodovací proces při nákupu. Výzkum kombinuje kvantitativní a kvalitativní přístupy: dotazníkové šetření poskytuje široký přehled nákupních preferencí rybářů, zatímco polostrukturované rozhovory s experty a rybáři nabízejí hlubší vhled do specifických …víceAbstract:
This master thesis focuses on the analysis of Czech fishermen's purchasing behaviour in the fishing tackle segment. The aim is to reveal the key factors influencing their purchasing decision-making process. The research combines quantitative and qualitative approaches: a questionnaire survey provides a broad overview of fishermen's purchasing preferences, while semi-structured interviews with experts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91818
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91818
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová