Analýza současného stavu marketingového mixu ve společnosti Copy Home spol. s r. o. – Andrea Vencovská
Andrea Vencovská
Bakalářská práce
Analýza současného stavu marketingového mixu ve společnosti Copy Home spol. s r. o.
Analysis of marketing mix at company COPY HOME, spol. s r. o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza nástrojů marketingového mixu společnosti COPY HOME, spol. s r. o. Teoretická část je zaměřena na marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a komunikace. Komunikace je brána jako samostatná kapitola pod názvem komunikační mix, kde je uvedena reklama, podpora prodej, public relation, přímý marketing, osobní prodej …víceAbstract:
The objective of my Bachelor thesis is the analysis marketing mix of COPY HOME, spol. s r. o.Theoretical part focuses on marketing. It also focuses on tools of marketing mix, which includes product, price, place and promotion. Communication mix includes promotion, where is uvedena advertising, sales promotion, direct marketing, personal sale and events. On the theoretical knowledges is used the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Šturmová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Využití direct marketingu a jeho implementace do marketingového mixu
Martin Bílek -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Kateřina Panáková -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Sabina Vojtíšková -
Implementace direct marketingu v sektoru B2B
Lukáš Bárta -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci
Název
Vložil
Vloženo
Práva