Bc. Zdeňka Hendrichová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti / produktu

Analysis of marketing communication (company / product)
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti/produktu. V teoreticko-metodologické části práce vymezuji jednotlivé nástroje marketingové komunikace, zabývám se jejich výhodami a nevýhodami. Zároveň charakterizuji sociální sítě a webové stránky a jejich využití v marketingové komunikaci. Následně vymezuji pojem sportovního marketingu a sponzorování ve sportu. V aplikační …více
Abstract:
The topic of my bachelor thesis includes the analysis of marketing communication of a selected company/product.Thetheoreticaland methodological part of the thesis defines individual marketing communication tools, with theadvantages and disadvantages of which I also deal. Further, I describe social networks and websites and their applicationin marketing communication. Then, I define the concept of sports …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Zdenka Chocholoušová
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní