Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti / produktu – Bc. Zdeňka Hendrichová
Bc. Zdeňka Hendrichová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti / produktu
Analysis of marketing communication (company / product)
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti/produktu. V teoreticko-metodologické části práce vymezuji jednotlivé nástroje marketingové komunikace, zabývám se jejich výhodami a nevýhodami. Zároveň charakterizuji sociální sítě a webové stránky a jejich využití v marketingové komunikaci. Následně vymezuji pojem sportovního marketingu a sponzorování ve sportu. V aplikační …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis includes the analysis of marketing communication of a selected company/product.Thetheoreticaland methodological part of the thesis defines individual marketing communication tools, with theadvantages and disadvantages of which I also deal. Further, I describe social networks and websites and their applicationin marketing communication. Then, I define the concept of sports …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xdhqu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Zdenka Chocholoušová
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev