Tomáš Vávra

Master's thesis

Analýza možností využití marketingu ve sportu - Ambush marketing

Analysis of Using Marketing in Sport - Ambush Marketing
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na marketing ve sportu a ambush marketing. Cílem je vymezit postavení reklamy v současnosti, charakterizovat sportovní marketing, představit pojem ambush marketing a objasnit jeho uplatnění ve sportu, včetně konkrétních ukázek. Byla vymezena podstata ambush marketingu, jeho možnosti uplatnění a pokus o odhadnutí budoucího vývoje.
Abstract:
The thesis is focused on marketing in sport and ambush marketing. The objective is define the role of advertising in the present, characterize sports marketing, introduce the concept of ambush marketing and to clarify its application in sport, including specific examples. It was defined the substance of ambush marketing and its potential application and attempt for estimate future development.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2011
  • Supervisor: Hana Svobodová
  • Reader: Marcela Varkočková

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava