Analýza možností využití marketingu ve sportu - Ambush marketing – Tomáš Vávra
Tomáš Vávra
Master's thesis
Analýza možností využití marketingu ve sportu - Ambush marketing
Analysis of Using Marketing in Sport - Ambush Marketing
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na marketing ve sportu a ambush marketing. Cílem je vymezit postavení reklamy v současnosti, charakterizovat sportovní marketing, představit pojem ambush marketing a objasnit jeho uplatnění ve sportu, včetně konkrétních ukázek. Byla vymezena podstata ambush marketingu, jeho možnosti uplatnění a pokus o odhadnutí budoucího vývoje.Abstract:
The thesis is focused on marketing in sport and ambush marketing. The objective is define the role of advertising in the present, characterize sports marketing, introduce the concept of ambush marketing and to clarify its application in sport, including specific examples. It was defined the substance of ambush marketing and its potential application and attempt for estimate future development.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/85100
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2011
- Supervisor: Hana Svobodová
- Reader: Marcela Varkočková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁVRA, Tomáš. \textit{Analýza možností využití marketingu ve sportu - Ambush marketing}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Available from: https://theses.cz/id/sh5vfe/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev