Osobnost prodejce a klienta v komunikaci – Bc. Kristýna Dinebierová
Bc. Kristýna Dinebierová
Diplomová práce
Osobnost prodejce a klienta v komunikaci
Seller’s and client’s personality in communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá posouzením osobnosti prodejce a klienta ve vzájemné komunikaci, a to jak z pozice prodejce, tak z pozice samotného zákazníka, který je vnímán jako osoba, která se snaží své potřeby uspokojit na maximum. Navázání a budování vztahu se zákazníkem je v dnešní moderní a vysoce pokrokové době velmi důležité, především z důvodu existence silné konkurence na trhu. Hlavním cílem této …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the assessment of a seller-client relationship in the mutual communication seen from perspectives of both a seller and a client. The client is also perceived as a person who wants to satisfy his/her needs to maximum. Establishing and building a relationship with a client is very important in today´s modern and very progressive time. This is mainly caused by the existence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xohwc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Non-verbal Communication across Cultures: Gestures and Facial Expressions in Business Meetings in France and the Czech Republic
Silvie Kopúnková -
Non-verbal Communication across Cultures: Gestures and Facial Expressions at Business Meetings and Negotiations in China and Italy
Anna Kleinová -
Projecting Identity in Non-verbal Aboriginal Communication
Petra Tövišová -
Non-verbal Communication in Malaysia: Gestures and Facial Expressions at Business Meetings and Negotiations
Martina Hejzlarová -
Non-verbal communication in human resource management
Nadezda Babkina -
The importance of non-verbal communication in business
Nina MUJEZINOVIC -
Verbální komunikace mezi učitelem a žáky na II. stupni ZŠ
Darina Prokopová -
Optimalizace vybraných verbálních a neverbálních faktorů manažerské komunikace ve vybrané obchodní organizaci
Iveta Jandová