Marketingová komunikace Galerie Středočeského kraje – Bc. Marie MRÁZKOVÁ
Bc. Marie MRÁZKOVÁ
Diplomová práce
Marketingová komunikace Galerie Středočeského kraje
Marketing communication in the Gallery of the Central Bohemian Region
Anotace:
Tématem diplomové práce je marketingová komunikace Galerie Středočeského kraje. Teoretická část se zaměřuje na marketing a marketingovou komunikaci v oblasti kultury, praktická část se týká aplikace teoretických poznatků na příkladu Galerie Středočeského kraje. Analytická část se soustředí na analýzu současného stavu galerie, její image a marketingových nástrojů, které využívá. Na výsledky analytické …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is Marketing Communication in the Gallery of Central Bohemian Region. Theoretic part is objected on marketing and marketing communication in culture, practical part deals with application theoretical knowledge on the Gallery of the Central Bohemia. Analytical part is focused on situation analysis, image of gallery and marketing communication. Project part deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MRÁZKOVÁ, Marie. Marketingová komunikace Galerie Středočeského kraje. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev