Barbora Haumerová

Diplomová práce

Evaluation of Marketing Communication

Zhodnocení marketingové komunikace
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace vybrané taneční školy. Návrh je postaven na zhodnocení aktuálního stavu marketingové komunikace. Teoretická část práce obsahuje přehled řešené problematiky na základě studia a komparace sekundárně získaných dat. Práce vymezuje základní témata, zejména pak marketingovou komunikaci a metody jejího hodnocení. Zvláštní důraz je kladen na …více
Abstract:
The aim of the thesis is to suggest an improvement of marketing communication of selected dance school based on the evaluation of current marketing communication and own marketing research. . Theoretical part provides an overview of discussed issues based on study and comparison of secondary data. The main focus is put on marketing communication and evaluation of marketing communication. Particular …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses sv7d2e sv7d2e/2
1. 4. 2017
Složky
Soubory
Mach, J.
2. 4. 2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.