Evaluation of Marketing Communication – Barbora Haumerová
Barbora Haumerová
Diplomová práce
Evaluation of Marketing Communication
Zhodnocení marketingové komunikace
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace vybrané taneční školy. Návrh je postaven na zhodnocení aktuálního stavu marketingové komunikace. Teoretická část práce obsahuje přehled řešené problematiky na základě studia a komparace sekundárně získaných dat. Práce vymezuje základní témata, zejména pak marketingovou komunikaci a metody jejího hodnocení. Zvláštní důraz je kladen na …víceAbstract:
The aim of the thesis is to suggest an improvement of marketing communication of selected dance school based on the evaluation of current marketing communication and own marketing research. . Theoretical part provides an overview of discussed issues based on study and comparison of secondary data. The main focus is put on marketing communication and evaluation of marketing communication. Particular …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva