Právní aspekty product placementu v České republice – Lidmila Kuchaříková
Lidmila Kuchaříková
Bakalářská práce
Právní aspekty product placementu v České republice
Product placement in the legal system of the Czech Republic
Anotace:
Kuchaříková, L. Právní aspekty product placementu v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2015. Tato práce se zabývá právní úpravou reklamy v České republice s konkrétním zaměřením na product placement. V literární rešerši jsou analyzovány zákony, které regulují reklamu v České republice. Dále se tato část zabývá samoregulací reklamy a využitím product placementu v marketingové …víceAbstract:
Kuchaříková, L., Product placement in the legal system of the Czech Republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2015.This bachelor thesis is concerned with advertising in legal system of the Czech Republic, namely with product placement. In the part of the literary research the regulation of advertising in the Czech Republic is analysed. This part is also concerned with self-regulation of advertisement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Hana Kelblová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sociálně ekonomický obor
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva