Právní aspekty product placementu v České republice – Lidmila Kuchaříková
Lidmila Kuchaříková
Bachelor's thesis
Právní aspekty product placementu v České republice
Product placement in the legal system of the Czech Republic
Abstract:
Kuchaříková, L. Právní aspekty product placementu v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2015. Tato práce se zabývá právní úpravou reklamy v České republice s konkrétním zaměřením na product placement. V literární rešerši jsou analyzovány zákony, které regulují reklamu v České republice. Dále se tato část zabývá samoregulací reklamy a využitím product placementu v marketingové …moreAbstract:
Kuchaříková, L., Product placement in the legal system of the Czech Republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2015.This bachelor thesis is concerned with advertising in legal system of the Czech Republic, namely with product placement. In the part of the literary research the regulation of advertising in the Czech Republic is analysed. This part is also concerned with self-regulation of advertisement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: JUDr. Hana Kelblová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUCHAŘÍKOVÁ, Lidmila. \textit{Právní aspekty product placementu v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/sw826j/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Social economics
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights