Spotřebitelské chování náctiletých fanynek – Kristina ŠTĚPÁNOVÁ
Kristina ŠTĚPÁNOVÁ
Bachelor's thesis
Spotřebitelské chování náctiletých fanynek
Consumer behaviour of teenage female fans
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování skupiny náctiletých fanynek. Cílem práce je popsat specifika spotřebitelského chování této specifické skupiny při pořizování produktů hudebních interpretů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá popisem různých pohledů na spotřebitelské chování, faktorů ovlivňujících spotřebitelské chování a etap nákupního …viacAbstract:
The bachelor work focuses on an analysis of the consumer behaviour of teenage female fans. The aim of this work is to describe specific features of the consumer behaviour of female teenage fans purchasing products offered by music artists. The work is divided into a theoretical and empiric part. The theoretical part of this work deals with describing different views on consumer behaviour, factors influencing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zverejniť od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTĚPÁNOVÁ, Kristina. Spotřebitelské chování náctiletých fanynek. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Human Studies / English Philology - Applied Economic Studies
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová
Názov
Vložil
Vložené
Práva