Návrh vhodného komunikačního mixu pro vybraný podnik – Bc. Veronika Pudíková
Bc. Veronika Pudíková
Bakalářská práce
Návrh vhodného komunikačního mixu pro vybraný podnik
Design of suitable communication mix for selected company
Anotace:
Práce je rozdělena na dvě části - teoreticko-metodologickou a část aplikační. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a jejími formami. V aplikační části jsou teoretické poznatky aplikované na existující firmu – Blanka Mudrová – výroba kožené galanterie. V úvodu aplikační části představím vybraný podnik, v tomto případě firmu Blanka Mudrová. Pomocí analýz …víceAbstract:
The thesis is divided into two parts - theoretical-methodological and application parts. The theoretical part explains the key concepts, i.e. marketing, marketing mix, marketing communication and another form of marketing communication. In the application part are theoretical findings applied on an existing company - Blanka Mudrová - manufacture of leather goods. In the introduction of application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/nnelx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
- Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev