Bc. Veronika Pudíková

Bakalářská práce

Návrh vhodného komunikačního mixu pro vybraný podnik

Design of suitable communication mix for selected company
Anotace:
Práce je rozdělena na dvě části - teoreticko-metodologickou a část aplikační. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a jejími formami. V aplikační části jsou teoretické poznatky aplikované na existující firmu – Blanka Mudrová – výroba kožené galanterie. V úvodu aplikační části představím vybraný podnik, v tomto případě firmu Blanka Mudrová. Pomocí analýz …více
Abstract:
The thesis is divided into two parts - theoretical-methodological and application parts. The theoretical part explains the key concepts, i.e. marketing, marketing mix, marketing communication and another form of marketing communication. In the application part are theoretical findings applied on an existing company - Blanka Mudrová - manufacture of leather goods. In the introduction of application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
  • Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích