Martina Grauerová

Diplomová práce

Komunikační strategie značky Maybelline New York

Communication Strategy of the Brand Maybelline New York
Anotace:
Diplomová práce na téma „Komunikační strategie značky Maybelline New York” se zabývá komunikací této značky na českém trhu. Značka Maybelline New York je součástí portfolia značek globální kosmetické společnosti L'Oréal. Cílem práce je zhodnotit komunikační strategii této značky a identifikovat vhodné příležitosti pro její další rozvoj. Teoretická část vysvětluje pojmy vztahující se k dané problematice …více
Abstract:
The diploma thesis on the topic of „Communication Strategy of the Brand Maybelline New York” deals with communication of this brand on the Czech market. The brand Maybelline New York is part of the portfolio of the global cosmetic company L'Oréal. The aim of the diploma thesis is to evaluate the communication strategy of this brand and identify suitable opportunities for its further development. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Renata Pixová Němcová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72446