Komunikační strategie značky Maybelline New York – Martina Grauerová
Martina Grauerová
Diplomová práce
Komunikační strategie značky Maybelline New York
Communication Strategy of the Brand Maybelline New York
Anotace:
Diplomová práce na téma „Komunikační strategie značky Maybelline New York” se zabývá komunikací této značky na českém trhu. Značka Maybelline New York je součástí portfolia značek globální kosmetické společnosti L'Oréal. Cílem práce je zhodnotit komunikační strategii této značky a identifikovat vhodné příležitosti pro její další rozvoj. Teoretická část vysvětluje pojmy vztahující se k dané problematice …víceAbstract:
The diploma thesis on the topic of „Communication Strategy of the Brand Maybelline New York” deals with communication of this brand on the Czech market. The brand Maybelline New York is part of the portfolio of the global cosmetic company L'Oréal. The aim of the diploma thesis is to evaluate the communication strategy of this brand and identify suitable opportunities for its further development. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72446
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Renata Pixová Němcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72446
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev