Suggestopädie und ihre Anwendung im Deutschunterricht – Bc. Renata Ferdová
Bc. Renata Ferdová
Bakalářská práce
Suggestopädie und ihre Anwendung im Deutschunterricht
Suggestopedia in German Language Teaching and Learning
Abstract:
The bachelor thesis entitled “Suggestopedia in German Language Teaching and Learning” deals with the historical, pedagogical and psychological background of the teaching method Suggestopedia. Some of its principles and techniques that can be applied in German language lessons are being presented. The author renders an account of learning process components such as multi-sensory learning, positive classroom …víceAbstract:
V bakalářské práci „Sugestopedie a její využití ve výuce němčiny“ jsou popsána historická, pedagogická a psychologická východiska vyučovací metody sugestopedie. Dále jsou představeny její základní principy a techniky přínosné pro výuku němčiny. V praktické části práce se autorka zaměřuje na rozšiřování německé slovní zásoby pomocí sugestopedie. Na základě uvedených aspektů osvojování nového lexika …víceKlíčová slova
multisenzorické učení zapojení fantazie pozitivní třídní klima hudba relaxace metodické listy pro učitele němčiny rozšiřování slovní zásoby multi-sensory learning positive classroom environment background music relaxation methodical pages for German language teachers vocabulary development
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nsun0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Metodické listy pro výtvarné techniky spojené s košíkářstvím určené pro volnočasová zařízení
Petra Lorencová -
Metodické listy pro výuku návrhového kreslení na Střední škole a vyšší odborné škole umělecké a řemeslné – vybrané kapitoly z dějin nábytku
Věra Vondráčková -
Metodické listy pro výuku estetické výchovy – proměny v architektuře: od zlatavé secese po bělavý funkcionalismus
Vendula Studecká -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Metodické listy pro výuku dějin umění v rámci výtvarné výchovy na Gymnáziu Břeclav
Denisa Solaříková -
Metodické listy pro výuku kaligrafie v estetické výchově na středních školách
Lenka Vymlátilová -
Oděv jako znak subkultur osmdesátých let 20. století: metodické listy pro výuku výtvarné výchovy
Rebeka Maria Kasapidu -
Metodické listy pro výuku konceptuálního umění v hodinách estetické výchovy na středních školách
Renata Bušková