Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing – Bc. Lenka Opálková
Bc. Lenka Opálková
Master's thesis
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Pathological phenomena in society and social marketing
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá patologickými jevy, obzvláště kouřením a bojem proti němu formou protikuřáckých kampaní. Cílem práce je návrh nových možností protikuřáckých kampaní. Návrh je uskutečněn na základě analýzy dat z výzkumné zprávy Prevalence kuřáctví a analýzy jednotlivých protikuřáckých kampaní, které v České republice proběhly. Mezi návrhy moderních kampaní je zařazen virální marketing, guerilla …viacAbstract:
The master thesis deals with pathological phenomena, especially smoking and the fight against it in the form of anti-smoking campaigns. The aim is a suggestion for new possibilities of anti-smoking campaigns. The suggestion is created on the basis of research report analysis of Prevalence of smoking and analysis of individual anti-smoking campaign, which were in the Czech Republic. Among the suggestion …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j57s6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedúci: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Patologický jev - Alkohol u řidičů motorových vozidel a sociální marketing
Jana Ljapinová -
Sociální marketing
Tim Kutil -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková -
Sociální marketing jako nástroj pro posílení značky
Ondřej Bačina -
Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu
Richard Kubus -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Sociální marketing a jeho efektivnost při řešení sociálních problémů
Ludmila Crhová